#gezilecekyerler

Photos and Videos about #gezilecekyerler

(@lemaninpenceresi)

2 Minutes Ago

Tam ortasındayım yolun Hımm koşunun ortasındayım Tam varıyoruz ki hedefe Bir yenisi basliyor Bu oyun hep aynı, degismiyor🎶🎶🎶🎶🎼 MFÖ #road #roadtrip #roadrunner #roads #roadhistory #travels #traveling #travelphotography #naturephotography #naturelfotography #dogafotografcilari #dogagram #doğa #geziolog #gezilecekyerler #geziyoruz #gezgin #gezi #anadolugram #springs #spring #ilkbahar

(@omesyus1)

4 Minutes Ago

Tatvan'ın gözbebeği olan Akdamar Adası ve Kilisesi. Gününüz en az su manzara kadar güzel olsun 🌳🌳🏞 . . Fotoğrafını bizimle paylaşan @akgulce34 çok teşekkür ediyoruz 🎈 . . #gezenbilir #gezginler #turklergeziyor #gezilecekyerler #geziciruh #geziciruh #gencgezginler #guneyekspresi #karsrail #doguekspresi #van #tatvansahil #tatvan #ankara #kirikkale #interral #camping #huzur #yolculuk #photography #yolacikyolacik #otostoprail #gezicigünlük #anı #hatırası #yolnereyebizoraya #istanbul #bursa #izmir

(@gezenbirbulut)

46 Minutes Ago

Bu fotoğrafı canım APLAM Marmaris’te çekmişti. Bence çok güzel . Afferin canım aplam. Son kaç gündü 5 mi? 🐚💎. . . . . . . . . . . #blogyazisi #marmaris #deniz #denizyıldızı #sahil #motivation #blogger #life #lifeincolor #lifestyleblogger #lifestyles #mavi #love #gezilecekyerler #gezz #geziolog @geziolog @gezz_tr #gez #gezmeler #gezelim #manzara #view #doğa #tema

(@gezz_tr)

1 Hour Ago

@nesemcelikkaya 🗺 Kotor / Karadağ Helloooo! ☀️ Gerçekleri anlatmanın zamanı geldi. Yaşasın Kotor’u övüp, Dubrovnik’i gömmek ahahah 😅 Bugüne kadar 72 şehir görmüşüm, hiçbiri Dubrovnik kadar yersiz bir pahalılıkta değil. Dün gezerken o kadar çok ‘o ne ya, ne pahalı’ dedim ki en son Varyemez Amca ile akrabalık bağlarımı sorgular hale geldim diyebilirim. Bu Game of Thrones Dubrovnik’e hiç yaramamış ama Hırvatistan devleti baya memnun olmalı halinden. 😅 Ne yalan söyleyelim; şehrin güzelliği ortada ama bu konudan biraz baymıştık ki bugün hooop arabayla 2 saat uzaklıktaki Kotor’a geldik! 🧡 Kalabalığı yormayan, şehir merkeziyle gülümseten, bütçeyi hiç zorlamayan, minicik bir Karadağ kıyısı burası. 🎈 Hiç durmadan gezdik dolaştık, körfezi surlardan izledik, taş evlerle kucaklaştık. Şu an çoook mutluyuz! YAŞASIN KOTOR! 🇲🇪 #journavelkotor • • • • #gezz #seyahat #gezginler #seyahatnotlari #gezifotograflari #deneyim #seyahataşkı #gezginkadinlar #bloggerturkiye #travelwithkids #gezginfoto #seyahatblog #çokgezenlerkulübü #travelexperience #geziyoruz #gezilecekyerler #geziyorum #gezgin #cokgezenlerkulubu #bloggerlartakiplesiyor #turkishblogger #aniyakala #picsoftheday #turkishbloggers #kotor #montenegro #gezzmontenegro

@didisoutofoffice 🗺 New York / Amerika Hızlandırılmış turda ikinci durağımız Downtown 🗽🏙 Hala plana sadık devam ediyorum. Sadece bugün haftanın tek güneşli günü olduğu için Brooklyn Köprüsü’nden geçişi bugüne ayırdım. Tüm detaylar storylerde 🌸💞🗽👣🤗 #gezz #seyahat #gezginler #seyahatnotlari #gezifotograflari #deneyim #seyahataşkı #gezginkadinlar #bloggerturkiye #travelwithkids #gezginfoto #seyahatblog #çokgezenlerkulübü #travelexperience #geziyoruz #gezilecekyerler #geziyorum #gezgin #cokgezenlerkulubu #bloggerlartakiplesiyor #turkishblogger #aniyakala #picsoftheday #turkishbloggers #brooklynbridge #brooklyn #gezzamerika