#lelaki

415,510 posts tagged with #lelaki

Photos and Videos about #lelaki

L A L E H . Kenapa kena minum Klu nk minum kopi jer tkleh ke? LALEH ni fungsi dia cuci usus, buang toksin. Adik kakak tertanya tanya tak. Kenapa sy makan produk apepun tapi tak berkesan Sebab badan adik kakak penuh toksin. Buang toksin dulu dlm bdn baru berat senang nak turun. Ha dah faham kan๐Ÿ˜š . . ๐Ÿ“ฒ 0178852236 . #testimoni #klubnalalehkl #kopikurusviral #igshop #viral #klubnalalehselangor #stokisklubnalalehkl #fitnessmalaysia #supplementkurus #kuruscepat #sayanakkurus #sayanakcantik #jomkurus #jomsihat #detoxmalaysia #ramping #kurusselamat #kuruscantik #kuruspantas #kuruslangsing #wanita #lelaki #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumbamalaysia #produkmalaysia #produkselamat #freegift #loketemas

๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡ garcinia cambogia . ๐Ÿ˜‚ dalam ingrediants klubna ada garcinia cambogia khasiat utamanya adalah mengurangkan selera makan dan mengurangkan pembentukan lemak di dalam badan. tapi korang x perlulah susah2 nak petik . beli je klubna je senang buka scahet tuang air panas / sejuk (shake) dan minum. selepas 1 sachet pertama dh nampak kesan. tp! ada tau yg turun 1kg 1hari . . #klubnalalehkl #kopikurusviral #igshop #viral #klubnalalehselangor #stokisklubnalalehkl #fitness #supplementkurus #instafamous #sayanakkurus #viral #jomkurus #diet #detox #ramping #kurusselamat #kuruscantik #kuruspantas #kuruslangsing #wanita #lelaki #tipskurus #nakkuruscepat #online #zumba #produkmalaysia #halal #kkm #freegift #loketemas

Serious la set kurus kerengga power macam ni?...Yesss serious. . Klu awk xcuba mmg rugi. Sbb makin ramai yg berjaya kurus. Makin ramai yg jatuh cinta dgn Klubna n laleh kopi viral turunkan berat badan dgn pantas . TERPAKSA KENYANG,TERPAKSA KURUS!! . . #testimoni #klubnalalehkl #kopikurusviral #igshop #viral #klubnalalehselangor #stokisklubnalalehkl #fitnessmalaysia #supplementkurus #kuruscepat #instafamousmalaysia #jomkurus #jomsihat #detox #ramping #onlineseller #kurus #kuruslangsing #wanita #lelaki #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumba #diet #produkmalaysia #produkselamat #freegift #loketemas

Secawan kopi Klubna yang sangat sedap ni, ala2 kopi latte mahal. Istimewa untuk korang yang nak diet, tapi tak boleh berpisah dengan nasi. Makan nasi 2 pinggan baru kenyang Juga sesuai untuk korang yang nak kawal diri dari bernafsu pada makanan sedap2 yang korang nampak lalu dekat wall fb masing2. ๐Ÿ˜‚ Sebab bila korang ambik kopi Klubna ni, baru korang tau macam mana rasanya termenung tengok nasi dan if makan pun, korang mula makan beberapa suap je, sebab dah tak boleh nak masuk banyak sangat . . #testimoni #klubnalalehkl #kopikurusviral #igshop #viral #klubnalalehselangor #stokisklubnalalehkl #fitnessmalaysia #supplementkurus #kuruscepat #sayanakkurus #sayanakcantik #jomkurus #jomsihat #detoxmalaysia #ramping #kurusselamat #kuruscantik #kuruspantas #kuruslangsing #wanita #lelaki #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumbamalaysia #produkmalaysia #produkselamat #freegift #loketemas

DULU BERAT 65KG, SEKARANG DAH 60 KG. MASALAH BERAT NAIK MENDADAK SELEPAS BERSALIN DAH TAKDE. . . MUKA PUN DAH TAK KUSAM, MAKIN CERAH DAN NAMPAK FLAWLESS ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ . . . ๐Ÿ“ž 0 1 7 2 6 6 3 4 4 6 . #testimoni #klubnalalehkl #kopikurusviral #igshop #viral #klubnalalehselangor #stokisklubnalalehkl #fitnessmalaysia #supplementkurus #kuruscepat #instafamousmalaysia #jomkurus #jomsihat #detox #ramping #onlineseller #kurus #kuruslangsing #wanita #lelaki #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumba #diet #produkmalaysia #produkselamat #freegift #loketemas

DULU BERAT 65KG, SEKARANG DAH 60 KG. MASALAH BERAT NAIK MENDADAK SELEPAS BERSALIN DAH TAKDE. . . MUKA PUN DAH TAK KUSAM, MAKIN CERAH DAN NAMPAK FLAWLESS ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ . . . ๐Ÿ“ž 0 1 7 2 6 6 3 4 4 6 . #testimoni #klubnalalehkl #kopikurusviral #igshop #viral #klubnalalehselangor #stokisklubnalalehkl #fitnessmalaysia #supplementkurus #kuruscepat #instafamousmalaysia #jomkurus #jomsihat #detox #ramping #onlineseller #kurus #kuruslangsing #wanita #lelaki #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumba #diet #produkmalaysia #produkselamat #freegift #loketemas

L A L E H . Kenapa kena minum Klu nk minum kopi jer tkleh ke? LALEH ni fungsi dia cuci usus, buang toksin. Adik kakak tertanya tanya tak. Kenapa sy makan produk apepun tapi tak berkesan Sebab badan adik kakak penuh toksin. Buang toksin dulu dlm bdn baru berat senang nak turun. Ha dah faham kan๐Ÿ˜š . . . #testimoni #klubnalalehkl #kopikurusviral #igshop #viral #klubnalalehselangor #stokisklubnalalehkl #fitnessmalaysia #supplementkurus #kuruscepat #sayanakkurus #sayanakcantik #jomkurus #jomsihat #detoxmalaysia #ramping #kurusselamat #kuruscantik #kuruspantas #kuruslangsing #wanita #lelaki #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumbamalaysia #produkmalaysia #produkselamat #freegift #loketemas

L A L E H . Kenapa kena minum Klu nk minum kopi jer tkleh ke? LALEH ni fungsi dia cuci usus, buang toksin. Adik kakak tertanya tanya tak. Kenapa sy makan produk apepun tapi tak berkesan Sebab badan adik kakak penuh toksin. Buang toksin dulu dlm bdn baru berat senang nak turun. Ha dah faham kan๐Ÿ˜š . . #testimoni #klubnalalehkl #kopikurusviral #igshop #viral #klubnalalehselangor #stokisklubnalalehkl #fitnessmalaysia #supplementkurus #kuruscepat #sayanakkurus #sayanakcantik #jomkurus #jomsihat #detoxmalaysia #ramping #kurusselamat #kuruscantik #kuruspantas #kuruslangsing #wanita #lelaki #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumbamalaysia #produkmalaysia #produkselamat #freegift #loketemas

L A L E H . Kenapa kena minum Klu nk minum kopi jer tkleh ke? LALEH ni fungsi dia cuci usus, buang toksin. Adik kakak tertanya tanya tak. Kenapa sy makan produk apepun tapi tak berkesan Sebab badan adik kakak penuh toksin. Buang toksin dulu dlm bdn baru berat senang nak turun. Ha dah faham kan๐Ÿ˜š . . #testimoni #klubnalalehkl #kopikurusviral #igshop #viral #klubnalalehselangor #stokisklubnalalehkl #fitnessmalaysia #supplementkurus #kuruscepat #sayanakkurus #sayanakcantik #jomkurus #jomsihat #detoxmalaysia #ramping #kurusselamat #kuruscantik #kuruspantas #kuruslangsing #wanita #lelaki #tipskurus #nakkuruscepat #senaman #zumbamalaysia #produkmalaysia #produkselamat #freegift #loketemas

(@ta_kotoswantry)

4 Hours Ago

Bukan Kang kopi jalanan Perjaka . . . . #erfurt #lelaki #jejaka #perjaka #sekudd

(@andidiaz_anp)

5 Hours Ago

Teruntuk.. #lelaki Pejuang Tangguh โ˜บ๏ธ Jika memang kelak aku meminta mahar yang mahal darimu semoga kau tak keberatan ya , Aku ingin melihat seberapa gagah perjuanganmu dalam menghalalkan ku.. . Sudah kau tak perlu cemas dulu , aku takan meminta mu sebongkah berlian atau uang ratusan juta .. Karena bagiku mahalnya maharmu tak bisa dihitung dari seberapa banyak yang kau berikan , Dan murahnya maharmu pun tak bisa dinilai dari sedikitnya yang kau hantarkan.. . Ya , aku tak ingin mahar murah darimu.. Sebab percuma saja jika yang di berikan adalah sebongkah berlian dan kau berikan itu hanya sekedar pemuas kegengsian , Ingatlah lelaki ku.. Kebahagian ku tak bisa kau ukur dari banyaknya mahar yang kau persembahkan, Sebanyak apapun harta dunia yang kau sungguhkan , akankah bisa membeli syurga ? Tidak ! , sebab syurga tak semurah itu.. . Mahar mu terlalu murah jika yang kau berikan ditujukan untuk mencari perhatian manusia , sebab pernikahan bukan tentang jual beli.. Ingatlah lelakiku.. harga diri ku tak bisa kau samakan dengan banyaknya maharmu , Aku ingin mahar yang mahal dihadapan Allah , Mahar sebuah keimanan yang mampu membuat ku lebih dekat dengan Nya.. . Maka nikahilah aku dengan mahar terbaik mu , yang kau berikan dengan penuh keimanan . Jika memang kau hanya bisa memberikan sepotong kain , maka berikanlah jika memang dengan kain itu Kau yakin akan membimbing ku menuju RidhoNya.. . Jika memang diriku tak bisa semulia ummu salaim , salah satu wanita yang kisahnya terukir di hati orang-orang beriman Maka dengan mahar mu bantulah aku untuk belajar mencintaimu karena Allah.. . Dariku , Perempuan yang akan termiliki olehmu..๐Ÿ˜Š #semangatberhijrah #kalamberhijrah ๐Ÿ™ .. @resti.fauzii @baperkartun # #akhwat #ikhwan #menujuhalal #menujubaikitubaik #yukhijrah #perbaikidiri #wanitamuslimah @muslimahindonesia #jauhizina #jomblofisabilillah #hijab #muslimah #islam @sahabatmuslimah @islammedia2 @muslimah.community #indonesiatanpapacaran @indonesiatanpapacaran @pintuhijrah.id @jomblotaqwa @pemudahijrah @pejuangmahar @hijrahcinta_ @wanitasaleha @yukhijrah.indo @sharemanfaat_ #muslimah #ayohijrahbareng #siksaneraka #infoislam #ceramahpendek #nerakajahanam #perbaikidi

Belajar susah dahulu baru kaw tau apa itu kesenangan #lelaki

(@alon_belo_08)

5 Hours Ago

Wanita itu bukanlah boneka yang bisa kau permainkan kapan saja, tetapi wanita itu untuk kau jaga jadi jagalah pasanganmu. Sebaliknya lelaki juga bukanlah dermaga, termpat kau belabuh sesaat kemudian pergi tanpa rasa tega. Percayalah, kunci hubungan itu saling percaya #lelaki

(@myjoepremium)

5 Hours Ago

MENS WATCHES GRED : 3A *Jam Sahaja* What u get : - jam + gift + box biasa + perfume Warranty jam : one month for machine Price : RM70 . Berminat? Klik Link Whatsapp Kt Profile. No DM & PM โ›” . @ PROMOSI Brg Lain2, Jenguk Kt Sini๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡ ๐Ÿ”Ž๐Ÿšฉ Telegram : Premium Outlets Online . REFโ„น๏ธ #kws #???? #sethandbag #handbags #wallet #slingbag #bagpack #jamtangan #perfume #shoes #unisex #wanita #lelaki #baru #premiumoutlets #mampumilik #hadiah #kualititiptop #jualanonlinesahaja #shopee #polisevo2

(@myjoepremium)

5 Hours Ago

MENS WATCHES GRED : 3A *Jam Sahaja* What u get : - jam + gift + box biasa + perfume Warranty jam : one month for machine Price : RM70 . Berminat? Klik Link Whatsapp Kt Profile. No DM & PM โ›” . @ PROMOSI Brg Lain2, Jenguk Kt Sini๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡ ๐Ÿ”Ž๐Ÿšฉ Telegram : Premium Outlets Online . REFโ„น๏ธ #kws #???? #sethandbag #handbags #wallet #slingbag #bagpack #jamtangan #perfume #shoes #unisex #wanita #lelaki #baru #premiumoutlets #mampumilik #hadiah #kualititiptop #jualanonlinesahaja #shopee #polisevo2

(@myjoepremium)

5 Hours Ago

MENS WATCHES GRED : 3A *Jam Sahaja* What u get : - jam + gift + box biasa + perfume Warranty jam : one month for machine Price : RM70 . Berminat? Klik Link Whatsapp Kt Profile. No DM & PM โ›” . @ PROMOSI Brg Lain2, Jenguk Kt Sini๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡ ๐Ÿ”Ž๐Ÿšฉ Telegram : Premium Outlets Online . REFโ„น๏ธ #kws #???? #sethandbag #handbags #wallet #slingbag #bagpack #jamtangan #perfume #shoes #unisex #wanita #lelaki #baru #premiumoutlets #mampumilik #hadiah #kualititiptop #jualanonlinesahaja #shopee #polisevo2

(@myjoepremium)

5 Hours Ago

MENS WATCHES GRED : 3A *Jam Sahaja* What u get : - jam + gift + box biasa + perfume Warranty jam : one month for machine Price : RM70 . Berminat? Klik Link Whatsapp Kt Profile. No DM & PM โ›” . @ PROMOSI Brg Lain2, Jenguk Kt Sini๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡ ๐Ÿ”Ž๐Ÿšฉ Telegram : Premium Outlets Online . REFโ„น๏ธ #kws #???? #sethandbag #handbags #wallet #slingbag #bagpack #jamtangan #perfume #shoes #unisex #wanita #lelaki #baru #premiumoutlets #mampumilik #hadiah #kualititiptop #jualanonlinesahaja #shopee #polisevo2

(@myjoepremium)

5 Hours Ago

MENS WATCHES GRED : 3A *Jam Sahaja* What u get : - jam + gift + box biasa + perfume Warranty jam : one month for machine Price : RM70 . Berminat? Klik Link Whatsapp Kt Profile. No DM & PM โ›” . @ PROMOSI Brg Lain2, Jenguk Kt Sini๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡ ๐Ÿ”Ž๐Ÿšฉ Telegram : Premium Outlets Online . REFโ„น๏ธ #kws #???? #sethandbag #handbags #wallet #slingbag #bagpack #jamtangan #perfume #shoes #unisex #wanita #lelaki #baru #premiumoutlets #mampumilik #hadiah #kualititiptop #jualanonlinesahaja #shopee #polisevo2

(@myjoepremium)

5 Hours Ago

MENS WATCHES GRED : 3A *Jam Sahaja* What u get : - jam + gift + box biasa + perfume Warranty jam : one month for machine Price : RM70 . Berminat? Klik Link Whatsapp Kt Profile. No DM & PM โ›” . @ PROMOSI Brg Lain2, Jenguk Kt Sini๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡ ๐Ÿ”Ž๐Ÿšฉ Telegram : Premium Outlets Online . REFโ„น๏ธ #kws #???? #sethandbag #handbags #wallet #slingbag #bagpack #jamtangan #perfume #shoes #unisex #wanita #lelaki #baru #premiumoutlets #mampumilik #hadiah #kualititiptop #jualanonlinesahaja #shopee #polisevo2

(@myjoepremium)

5 Hours Ago

MENS WATCHES GRED : 3A *Jam Sahaja* What u get : - jam + gift + box biasa + perfume Warranty jam : one month for machine Price : RM70 . Berminat? Klik Link Whatsapp Kt Profile. No DM & PM โ›” . @ PROMOSI Brg Lain2, Jenguk Kt Sini๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡ ๐Ÿ”Ž๐Ÿšฉ Telegram : Premium Outlets Online . REFโ„น๏ธ #kws #???? #sethandbag #handbags #wallet #slingbag #bagpack #jamtangan #perfume #shoes #unisex #wanita #lelaki #baru #premiumoutlets #mampumilik #hadiah #kualititiptop #jualanonlinesahaja #shopee #polisevo2

(@watch.meandyou)

5 Hours Ago

Jam Copy Ori 1:1 Tag Heuer, full analogue display. jarum kecil semua function. . โœ…stopwatch โœ…crown setting โœ…leather straps . RM130 sahaja boss !! COD Bangi, tempat lain boleh pos. #jam #jamtangan #jamtanganbranded #watch #sale #jual #online #lelaki #men

(@myjoepremium)

5 Hours Ago

MENS WATCHES GRED : 3A *Jam Sahaja* What u get : - jam + gift + box biasa + perfume Warranty jam : one month for machine Price : RM70 . Berminat? Klik Link Whatsapp Kt Profile. No DM & PM โ›” . @ PROMOSI Brg Lain2, Jenguk Kt Sini๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡ ๐Ÿ”Ž๐Ÿšฉ Telegram : Premium Outlets Online . REFโ„น๏ธ #kws #???? #sethandbag #handbags #wallet #slingbag #bagpack #jamtangan #perfume #shoes #unisex #wanita #lelaki #baru #premiumoutlets #mampumilik #hadiah #kualititiptop #jualanonlinesahaja #shopee #polisevo2

(@myjoepremium)

5 Hours Ago

MENS WATCHES GRED : 3A *Jam Sahaja* What u get : - jam + gift + box biasa + perfume Warranty jam : one month for machine Price : RM70 . Berminat? Klik Link Whatsapp Kt Profile. No DM & PM โ›” . @ PROMOSI Brg Lain2, Jenguk Kt Sini๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡ ๐Ÿ”Ž๐Ÿšฉ Telegram : Premium Outlets Online . REFโ„น๏ธ #kws #???? #sethandbag #handbags #wallet #slingbag #bagpack #jamtangan #perfume #shoes #unisex #wanita #lelaki #baru #premiumoutlets #mampumilik #hadiah #kualititiptop #jualanonlinesahaja #shopee #polisevo2

- Bismillah.... Saling mengingatkan๐Ÿ˜ Surat Untuk Aktifis Pacaran Pernahkah kamu berfikir sejenak di saat kamu sedang asik dengan pacarmu. Di saat itu juga kamu memberikan dosa orang tuamu yang akan dihisab nanti? Pernahkah kamu berfikir sejenak, Di saat kamu sedang tertawa dengan pacarmu,orang tua mu menjerit menangis kesakitan karena panasnya api neraka? Sebegitu tegakah kamu dengan orang tuamu? Menuruti ego yang bernama nafsu Tak membayangkan kah kamu di saat kamu kecil,bagaimanakamu dirawat dan di didik mereka sampai sekarang ini? Coba renungkan sejenak. Lalu,tanyakan pada diri sendiri. Apa yang seharusnya kamu lakukan. Jika hatimu belum tersentuh, cobalah berfikir lagi Coba renungkan sejenak Tak takutkah engkau dengan azab Allah? Tak malukah engkau dengan udara segar yang masih kau hirup dan rezeki yang Allah kasih untuk mu, Namun kau masih melakukan maksiat padahal Allah jelas melarang pacaran dalam Islam. Jika kau sudah tau pacaran dilarang dalam Islam namun kau masih melakukanya dan mengatasnamakan cinta. Coba tanyakan pada hatimu. Apa benar itu cinta? Apa kau rela orang yang kau cintai malah mendapatkan dosa? Apa kau rela orang yang kau cintai mendapatkan siksa panasnya api neraka? Tanyakan pada hatimu. Apakah itu cinta atau kah hanya nafsu yang berbalut dengan kata cinta. Cobalah tanyakan pada hatimu. Jika ada cara yang halal dengan menikah Mengapa memilih yang haram dengan pacaran? Karena hidup ini singkat,jangan di gunakan hanya untuk berbuat maksiat. #stoppacaran #akhwat #ikhwan #menujuhalal #menujubaikitubaik #yukhijrah #perbaikidiri #wanitamuslimah @muslimahindonesia #jauhizina #jomblofisabilillah #hijab #muslimah #islam @sahabatmuslimah @islammedia2 @muslimah.community #indonesiatanpapacaran @indonesiatanpapacaran @pintuhijrah.id @jomblotaqwa @pemudahijrah @pejuangmahar @hijrahcinta_ @wanitasaleha @yukhijrah.indo @sharemanfaat_ #muslimah #ayohijrahbareng #siksaneraka #infoislam #ceramahpendek #nerakajahanam #perbaikidiri #wanita #perempuan #yukhijab #ceramahpendek #umatislam #harikiamat #hijrahyuk #perbaikidiri #ukhty #akhirzaman #lelaki #beritaislam @jomblohusnuzon @kajianustadadihi

. . Mungkin tak lagi pantas ' atau memang tak pernah pantas. . . . . . . . #puisi #tegal #anakmuda #centraljava #pantai #wisata #koki #lelaki #prestasi #pantura

(@atomy_holic)

6 Hours Ago

๐ŸŒป ATOMY MEN ๐ŸŒป Selain Produk kecantikan untuk Wanita, Disini juga tersedia untuk pria. Dan Atomy Men diciptakan sebagai produk perawatan khusus untuk pria sejalan dengan Era Perubahan dan Trend Perawatan Pria, dengan Teknologi Inovatif yang menghilangkan Masalah Kulit Pria. Yang mau produk atauย  join member bisa DM or WA : 081934167792 GRATIS JOIN MEMBER YA TEMEN TEMEN.... Atomy Men terdiri dari 3 Set, Yaitu : 1. Toner [140 ml] Air Perawatan Alami yang Membawa Kelembaban dan Energi yang Kaya untuk Kulit Pria yang Letih. Toner Pelembab ringan dengan Tingkat Hidrasi yang Nyaman! BIsa digunakan juga setelah Mencukur. 2. Essence [45 ml] Perawatan Intensif yang Membangunkan Kekuatan Asli Kulit dengan Merawat Garis dan Kecerahan kulit. Multi Perawatan untuk Kekeringan kulitย  dan Pori-pori yang besar. 3. Lotion [140 ml] Pelembab alami yang Membantu Menyeimbangkan Kulit yang Teriritasi oleh Lingkungan Berbahaya Eksternal. Atomy Menย  dikeluarkan oleh Kolmar Korea. Kandungan bahannyaย  herbal dan organik dengan gabungan teknologi moden. Cuma 3 langkah Atomy Men untuk anda tampil hebat dan bergaya. Sebelum menggunakan atomy men harus bersihkan kulit wajah dahulu dgn Atomy Evening Careย  Set ya.. #perawatanwajahpria #menskincare #menproducts #perawatanwajahkorea #kbeautyaddict #kosmetikpria #organicmenskincare #herbalskincare #skincaretravelling #skincareman #produkskincarekorea #mukabersih #wajahgantengdancantik #wajahbersihdansehat #produkpria #fitness #gayahidup #gayahidupsehat #pria #atomyproducts #krimmuka #krimmukaherbal #krimmuka #lelaki #instapic #kadopacar #kadosuami #skincarekoreaori