#malopolska

98,688 posts tagged with #malopolska

Photos and Videos about #malopolska

"If you're smartest person in the room you're in the wrong room..."😉🔥💪👌 #polishboy #poland #zakopane #góry #instaboy #urlop #nice @deadlift.company #malopolska #krakow #gubałówka

🌼🌸Wiedzieliście że firma @carrera oprócz wyścigowych aut, tworzy również świetnej jakości oprawy okularowe? 🏎💕 Te na zdjęciu są jeszcze do wzięcia ✨ Przyjdź do naszego salonu w Jordanowie lub Czarnym Dunajcu i przymierz je osobiście 👓 🌸🌼. The orange is the new black! 🍊 #bystrapodhalańska #classyglasses #naprawa #optyk #jordanów #czarnydunajec #najlepszyoptyk #malopolska #glasses #summer #orange #l4l #like4likes #likeforlikes #followme #followforfollowback #follow4followback #instapic #instaphoto #optyka #nerd #okularyprzeciwsloneczne #okulary

#repost @couple.away ・・・ No hej ! Pozdrawiamy z Polski! 😄😄😄 Wczoraj, w sekrecie, po prawie 8 miesiącach podróży po Azji, wróciliśmy do domu!!!! ❤️❤️❤️ Przez dwa miesiące udało nam się utrzymać to w wielkiej tajemnicy, nawet ukryliśmy to przed siostrą Justyny, a to nie lada wyczyn 😁 Przepraszamy, że niektórych musieliśmy troszkę okłamać albo odpowiadaliśmy wymijająco, ale bardzo chcieliśmy żeby była to duża niespodzianka dla naszych najbliższych ❤️ . . Z lotniska w Katowicach przyjechaliśmy autostopem i po kolei zaczęliśmy odwiedziny u naszych przyajciół! Ich miny były bezcenne 😎 Na koniec wpadliśmy na imprezę urodzinową mojej mamy, gdzie była cała nasza rodzina.🍾 Nikt się nas nie spodziewał więc przez pierwsze 5 minut nie wierzyli, że to naprawdę my 😅 Był to bardzo emocjonujący dzień, dużo łez radości, uścisków i zaskoczonych twarzy 😍 Jesteśmy tacy szczęśliwi, że po tylu miesiącach w końcu zobaczyliśmy naszą rodzinkę, przyjaciół i nasze kociaki 😍 . . W najbliższych dniach chcemy cieszyć się powrotem, ale spokojnie, nasze głowy są pełne pomysłów i planów na kolejne podróże 🎒🌎😁 . . Buziaki z gorącego Krakowa ☀️ . . . . #krakow #polska #powrot #rynekglowny #niespodzianka #podroze #blogpodrozniczy #couple #youtube #travelcouple #polskiblog #polskapara #parapodroznikow #backpacking #coupleaway #creativetravelcouples #fly4free #podroze #taniepodrozowanie #globetrotter #view #malopolska

Dziś zwiedzaliśmy Zalipie - malowana wieś 🤪 było fajnie, Pani obiecała mi też taką fajną kolorową budę 😍 #odys #podróże #zalipie #malowanawieś #podrozeksztalca #malopolska #kwiaty #flowers #aussie #buda #instadog

Długi weekend w pełni a my z wizytą w @dolina_pstraga na cudownym weselu Joanny i Mateusza 😍 #fotolustro #fotobudka #selfiemirror #zabawa #party #impreza #integracja #niemanudy #bawimysie #ślub #wesele #oniona #mążiżona #malopolska

34,36,38,40. Tylko w Królowej Shoppingu w Nowym Targu tyle pięknych kolorów tego cuda. Zapraszamy ul. Ludźmierska 26a Centrum Handlowe Stopiak. #nowytarg #nowysacz #zakopane #zakopanem #zakopane2019 #limanowa #starysacz #krakow #kraków #podhale #myslenice #myślenice #malopolska #małopolska #orawa #wadowice

Wpłynęłam na suchego przestwór oceanu... ⛵ * Przy okazji - czy wam też proces edukacji szkolnej zostawił ślady na umyśle jak traktor w zbożu i pamiętacie na przykład całe fragmenty utworów literackich? . . . #nawsi #napolu #polskawieś #wiejskieklimaty #zboże #holdthemoment #simplemoments #małeradości #beautyinsimplicity #taktrzebażyć #czytamwszędzie #przyrodapolska #lubiepolske #polskajestpiekna #pocztowkazpolski #malopolska #widok #stylowka #portrait_mood #outdoorwoman #podróżemałeiduże

Czy to Włochy? Hihi, nie Włochy, lecz Biecz 😀 #polskajestpiekna #malopolska #podkarpacie #biecz #zielonomi #natura #nature #greencity

(@ankacezet)

8 Hours Ago

Granaty- Krzyżne czyli Orla Perć rozdział drugi 😉 Stwierdzam subiektywnie, że nie taki diabeł straszny, chociaż nieoceniona była pomoc człowieka w pomarańczowym kasku 😉 @michal_kita_ #orlaperc #orlaperć #granaty #krzyzne #krzyżne #tpn #tatrzanskiparknarodowy #naszlaku #trekking #outdoor #tatramountains #tatras #tatry #tatras_mountain_photo #tatrywysokie #tatromaniak #tatraadventure #malopolska #mountains #mountainscapes #gory #góry #karpaty #podhale #poland #zakopane

Zamek Rabsztyn na Szlaku Orlich Gniazd na Wyżynie Krakowsko-Częstochowskiej. Pierwszy zamek, tzw. zamek górny powstał w XIII wieku na szczycie skały. Nieco później dobudowano kamienną wieżę obronną. Jest wiele hipotez, kto zbudował pierwszy zamek, jedna z nich mówi, że był to ród rycerski Toporczyków z Morawicy, inne przypisują budowę pierwszego zamku biskupowi krakowskiemu Janowi Muskacie. Zamek Rabsztyn miał długą historię, zmieniał właścicieli, ulegał przebudowom. Zamek, który jest położony na wzgórzu tuż za Olkuszem, podlega obecnie Gminie Olkusz. W roku 2019 zamek jest zamknięty, ponieważ Gmina Olkusz prowadzi prace budowlane i planuje konserwację murów pałacu, przeprowadzenie zabezpieczeń, ale też wykonanie trawiastych tarasów, stworzenie punktu informacyjnego i kawiarni. Trzymam mocno kciuki i czekam na ponowne otwarcie zamku dla zwiedzających :) #wedrujacpopolsce #wedrowka #podróże #podrozemaleiduze🚗 #podrozemaleiduze #podrozepopolsce #swojechwalimy #polska #malopolska #małopolska #olkusz #zamkipolskie #zamki #zamek

Co Wam będziemy mówić - Gorce są super ! Mają świetne trasy i cudowne widoki. Jeżeli wybieracie się w Pieniny czy Tatry nie zapomnijcie o Gorcach! Za nami dwie wycieczki, każda około 20 km. Pierwszego dnia wybraliśmy się z Rabki Zdroj czerwonym szlakiem na Maciejową, a drugiego z miejscowości Kluszcze przez górę Wdżar na Luboń. Jutro czeka nas najwyższy szczyt #turbacz ———————#maciejowagóra #gorce #gorcemountains #gorcenationalpark #lubon #malopolskajestpiekna #malopolska