Photos and Videos about

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-10-12 21:39:37

Whitehead biasa putih kan ? Ni kuning dah dibiarkan lama sikit jadi hitam jadila blackhead . Bau dia busuk tau . Mask purple tanggalkan whitehead Bau dia wangiii . Meh wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #masker

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-10-12 16:40:48

Whitehead biasa putih kan ? Ni kuning dah dibiarkan lama sikit jadi hitam jadila blackhead . Bau dia busuk tau . Mask purple tanggalkan whitehead Bau dia wangiii . Meh wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #masker

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-10-09 21:27:34

Whitehead biasa putih kan ? Ni kuning dah dibiarkan lama sikit jadi hitam jadila blackhead . Bau dia busuk tau . Mask purple tanggalkan whitehead Bau dia wangiii . Meh wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #masker

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-10-08 19:18:56

SEKALI TARIK AJE BAI! πŸ˜ƒ . . Bro sebelum ni tak pernah terfikir pun nak cabut whitehead kat muka. Tapi lepas ada orang rekemen #dianzmasknmoist so bro rasa tak salah nak cuba. Sekali tarik mask, mak aih banyak whitehead tercabut! 😲 ========== wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #masker

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-10-03 06:05:31

Ni bukan gambar edit tau, sis ni consume #dianzvitamin aje nak bagi muka glowing! Lepas ni tak payah jenuh nak edit gambar sendiri untuk upload dalam FB & Insta! 😁 . http://www.wasap.my/60123959266/roziedianz . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #maskerpurpledianz

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-10-03 06:05:04

. Ni bukan gambar edit tau, sis ni consume #dianzvitamin aje nak bagi muka glowing! Lepas ni tak payah jenuh nak edit gambar sendiri untuk upload dalam FB & Insta! 😁 . http://www.wasap.my/60123959266/roziedianz . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #masker

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-10-02 16:38:49

Assalamualaikum & Selamat Pagi! 😊 . Ni bukan gambar edit tau, sis ni consume #dianzvitamin aje nak bagi muka glowing! Lepas ni tak payah jenuh nak edit gambar sendiri untuk upload dalam FB & Insta! 😁 . http://www.wasap.my/60123959266/roziedianz . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #masker

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-10-01 01:18:01

Dorang kata best sgt ! . Meraka sudah, anda bila ? . Banyak sgt dah terjual πŸ‘ πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹ . Dianz Mask & Moist Tiada caj pos untuk semenanjung ❀ . wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #masker

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-30 21:27:53

Dorang kata best ! . Meraka sudah, anda bila ? . Banyak sgt dah terjual πŸ‘ πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹ . Dianz Mask & Moist Tiada caj pos untuk semenanjung ❀ . wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #masker

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-30 18:33:03

Lelaki pun boleh pakai, masker purple . Banyak sgt dah terjual πŸ‘ πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹ . Dianz Mask & Moist Tiada caj pos untuk semenanjung ❀ . wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #maskerpurpledianz

clara shefa
(@clara.shefa)

2018-09-30 07:16:22

Manfaat lavender bagi kesehatan dan kecantikan kulit, antara lain adalah sebagai toner, perawatan penuaan, dan menyembuhkan jerawat. Lavender mengandung zat antiseptik dan anti bakteria yang dapat melawan kuman penyebab jerawat serta mengurangi pembengkakan. Aroma lavender dapat memperlancar sirkulasi darah karena membawa oksigen dan nutrisi yang cukup ke sel dalam kulit. Hal ini juga dapat membantu proses pergantian kulit. Lavender dapat membuat kulit menjadi rileks dan mengurangi peradangan yang merupakan penyebab penuaan. Lavender juga bisa digunakan untuk obat penyakit eksim. Lavender dapat mengurangi gatal dan melembabkan kulit #masker #mask #maskpeeloff #masklavender #maskerwajah #murah Bisa langsung WA 08990001902

S.Y.I.F.A
(@syifa.nurmaa)

2018-09-30 06:37:58

Manfaat lavender bagi kesehatan dan kecantikan kulit, antara lain adalah sebagai toner, perawatan penuaan, dan menyembuhkan jerawat. Lavender mengandung zat antiseptik dan anti bakteria yang dapat melawan kuman penyebab jerawat serta mengurangi pembengkakan. Aroma lavender dapat memperlancar sirkulasi darah karena membawa oksigen dan nutrisi yang cukup ke sel dalam kulit. Hal ini juga dapat membantu proses pergantian kulit. Lavender dapat membuat kulit menjadi rileks dan mengurangi peradangan yang merupakan penyebab penuaan. Lavender juga bisa digunakan untuk obat penyakit eksim. Lavender dapat mengurangi gatal dan melembabkan kulit #masker #mask #maskpeeloff #masklavender #maskerwajah #murah Bisa langsung WA 08990001902

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-29 23:41:29

Lelaki pun boleh pakai, masker purple . Banyak sgt dah terjual πŸ‘ πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹ . Dianz Mask & Moist Tiada caj pos untuk semenanjung ❀ . wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #maskerpurpledianz

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-29 23:20:07

Lelaki pun boleh pakai, tanggalkan whitehead . Banyak sgt dah terjual πŸ‘ πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹ . Dianz Mask & Moist Tiada caj pos untuk semenanjung ❀ . wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #maskerpurpledianz

S.Y.I.F.A
(@syifa.nurmaa)

2018-09-29 08:38:03

Manfaat lavender bagi kesehatan dan kecantikan kulit, antara lain adalah sebagai toner, perawatan penuaan, dan menyembuhkan jerawat. Lavender mengandung zat antiseptik dan anti bakteria yang dapat melawan kuman penyebab jerawat serta mengurangi pembengkakan. Aroma lavender dapat memperlancar sirkulasi darah karena membawa oksigen dan nutrisi yang cukup ke sel dalam kulit. Hal ini juga dapat membantu proses pergantian kulit. Lavender dapat membuat kulit menjadi rileks dan mengurangi peradangan yang merupakan penyebab penuaan. Lavender juga bisa digunakan untuk obat penyakit eksim. Lavender dapat mengurangi gatal dan melembabkan kulit #masker #mask #maskpeeloff #masklavender #maskerwajah #murah Bisa langsung WA 08990001902

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-28 23:30:04

Banyak sgt dah terjual πŸ‘ πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹ . Dianz Mask & Moist Tiada caj pos untuk semenanjung ❀ . wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #masker

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-27 23:03:03

Kalau Geli jangan zoommm Pakai ni πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡ Tanggalkan whitehead . wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker Jauh2 boleh pos sb sekarang TIASA CAJ POS πŸ’‹πŸ’‹ . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #masker

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-27 21:45:42

Kalau Geli jangan zoommm Pakai ni πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡ Tanggalkan whitehead . wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker Jauh2 boleh pos sb sekarang TIASA CAJ POS πŸ’‹πŸ’‹ . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #masker

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-27 20:58:30

Kalau Geli jangan zoommm Pakai ni πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡ Tanggalkan whitehead . wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker Jauh2 boleh pos sb sekarang TIASA CAJ POS πŸ’‹πŸ’‹ . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #masker

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-27 07:40:49

Biar simpan emas Jangan simpan whitehead . Whitehead melambak Geli laaaaΓ  . Dah tak payah pening2 Pakai je masker purple Tarik pun tak sakit . http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #masker

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-26 20:36:18

Biar simpan emas Jangan simpan whitehead . Whitehead melambak Geli laaaaΓ  . Dah tak payah pening2 Pakai je masker purple Tarik pun tak sakit . http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #masker

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-26 10:21:29

Biar simpan emas Jangan simpan whitehead . Whitehead melambak Geli laaaaΓ  . Dah tak payah pening2 Pakai je masker purple Tarik pun tak sakit . http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #kecantikan #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover #skincare #masker

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-24 16:34:36

Comey je pakai masker tu . Siap pakai 1 set 1 set tahan 2 hingga ke bulan tau . Jimat sgt2 . meh wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlovers

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-24 02:34:11

Comey je pakai masker tu . Siap pakai 1 set 1 set tahan 2 hingga ke bulan tau . Jimat sgt2 . meh wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-23 19:36:44

Comey je pakai masker tu . Siap pakai 1 set 1 set tahan 2 hingga ke bulan tau . Jimat sgt2 . meh wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-22 06:38:20

Tengok betul2 plsss tengokkkk . Gelinya ya ampunn Tau ada whitehead tp xtau pulak ada banyakkkk mcmtu . Busuk tau bau dia . Nak order wasap rozie ye http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-22 00:53:08

Tengok betul2 plsss tengokkkk . Gelinya ya ampunn Tau ada whitehead tp xtau pulak ada banyakkkk mcmtu . Busuk tau bau dia . Nak order wasap rozie ye http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-15 23:25:32

Lelaki boleh pakai masker purple ni ? . ofcos boleh hehehe sb tak kira lelaki perempuan mesti ada whitehead . Nah sila zooommm dekat2 Putih2 tu whitehead la . Nak order wasap rozie ye http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-15 19:31:29

Lelaki boleh pakai masker purple ni ? . ofcos boleh hehehe sb tak kira lelaki perempuan mesti ada whitehead . Nah sila zooommm dekat2 Putih2 tu whitehead la . Nak order wasap rozie ye http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-15 04:06:05

Lelaki boleh pakai masker purple ni ? . ofcos boleh hehehe sb tak kira lelaki perempuan mesti ada whitehead . Nah sila zooommm dekat2 Putih2 tu whitehead la . Nak order wasap rozie ye http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #dianzlover

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-14 07:35:14

Berapa bulan aje diperlukan untuk pulih dari kesan alergik? . Yes dua bulan aje, dengan syarat selalu consume #dianzvitamin la! πŸ˜€ . Nak maklumat lanjut klik sini http://www.wasap.my/60123959266/rozievitamin . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapplelove

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-13 18:09:46

Berapa bulan aje diperlukan untuk pulih dari kesan alergik? . Yes dua bulan aje, dengan syarat selalu consume #dianzvitamin la! πŸ˜€ . Nak maklumat lanjut klik sini http://www.wasap.my/60123959266/rozievitamin . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapplelove

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-13 05:24:44

Berapa bulan aje diperlukan untuk pulih dari kesan alergik? . Yes dua bulan aje, dengan syarat selalu consume #dianzvitamin la! πŸ˜€ . Nak maklumat lanjut klik sini http://www.wasap.my/60123959266/rozievitamin . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapplelove

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-12 18:38:12

Sebab mask ni comei pakai mcmne pun tetap comei pakai kat tmpt bermasalah je pun boleh pakai 1 muka pun boleh yg penting tarik tak sakit πŸ’‹ . meh wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapplelove

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-12 03:33:07

Sebab mask ni comei pakai mcmne pun tetap comei pakai kat tmpt bermasalah je pun boleh pakai 1 muka pun boleh yg penting tarik tak sakit πŸ’‹ . meh wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-12 00:15:50

Sebab mask ni comei pakai mcmne pun tetap comei pakai kat tmpt bermasalah je pun boleh pakai 1 muka pun boleh yg penting tarik tak sakit πŸ’‹ . meh wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-11 21:52:13

Ala sweetnyaaaa . Suami Isteri sporting Slide sebelah jom ➑ Ternak Whitehead banyak sgt Berapa lama tah tu agaknya . meh wasap rozie utk maklumat lanjut http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-11 19:23:28

Ala sweetnyaaaa . Suami Isteri sporting Slide sebelah jom ➑ Ternak Whitehead banyak sgt Berapa lama tah tu agaknya . meh wasap rozie utk maklumat lanjut http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-11 04:44:18

Ala sweetnyaaaa . Suami Isteri sporting Slide sebelah jom ➑ Ternak Whitehead banyak sgt Berapa lama tah tu agaknya . meh wasap rozie utk maklumat lanjut http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-11 01:54:56

Kat hidung tuuu kat hidung . Banyaknya whitehead macam telur lalat dah huhuhu . Pakai masker je Senang sgt nak tanggal . Nak maklumat lanjut http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-10 03:36:10

Kat hidung tuuu kat hidung . Banyaknya whitehead macam telur lalat dah huhuhu . Pakai masker je Senang sgt nak tanggal . Nak maklumat lanjut http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-10 01:46:44

Kat hidung tuuu kat hidung . Banyaknya whitehead macam telur lalat dah huhuhu . Pakai masker je Senang sgt nak tanggal . Nak maklumat lanjut http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-08 22:48:14

Rasa fresh lepas pakai Dianz Mask & Moist Banyaknya whitehead Tak abis2 dgn whitehead Yela sb whithead kulit jadi kasar . meh wasap rozie utk maklumat lanjut http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-08 18:51:56

Rasa fresh lepas pakai Dianz Mask & Moist Banyaknya whitehead Tak abis2 dgn whitehead Yela sb whithead kulit jadi kasar . meh wasap rozie utk maklumat lanjut http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-08 05:01:50

Pakai seciput je kat hidung tp hasilnya ..... Terpacak2 wahitehead . Sapu2 je lepas tu tanggalkan . Nak maklumat lanjut meh wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-07 22:28:41

Pakai seciput je kat hidung tp hasilnya ..... Terpacak2 wahitehead . Sapu2 je lepas tu tanggalkan . Nak maklumat lanjut meh wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-07 19:16:05

Pakai seciput je kat hidung tp hasilnya ..... Terpacak2 wahitehead . Sapu2 je lepas tu tanggalkan . Nak maklumat lanjut meh wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-07 04:13:15

Geli tak ? dah macam u-l-a-t . Tu whitehead Melekat selepas pakai Masker Purple . Dia selit2 kat liang2 roma korang tgk jauh2 tak nampak tp kalau tgk2 dekat memang nampak kulit pun kasar . Nak detail tenyang masker wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-07 01:23:52

Geli tak ? dah macam u-l-a-t . Tu whitehead Melekat selepas pakai Masker Purple . Dia selit2 kat liang2 roma korang tgk jauh2 tak nampak tp kalau tgk2 dekat memang nampak kulit pun kasar . Nak detail tenyang masker wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #perfume #maskerpurple #dianvitaminterbaik

Rozie Zie
(@rozie_cookies)

2018-09-06 22:02:20

Geli tak ? dah macam u-l-a-t . Tu whitehead Melekat selepas pakai Masker Purple . Dia selit2 kat liang2 roma korang tgk jauh2 tak nampak tp kalau tgk2 dekat memang nampak kulit pun kasar . Nak detail tenyang masker wasap rozie http://www.wasap.my/60123959266/roziemasker . #lavenderoil #supplements #vitamin #terbaik #nanolightenercream #dianvitaminmurah #wanita #lelaki #ibumengandung #maskerpurpledianz #peeloff #masklavender #bazarpaknil #perfumedianz #original #maskerdianz #produkkecantikan #avocado #produkkesihatan #produkkulit #perfumeapple #perfume #maskerpurple #dianvitaminterbaik