#putihajaiblotion

1,009 posts tagged with #putihajaiblotion

Photos and Videos about #putihajaiblotion

(@js._flawless)

2018-09-28 04:23:24

Lotion Putih Ajaib By RCW Lotion pemutih tangan dan badan yang mengandungi Kolagen, Vitamin C dan E dan pelindungan SPF30 yang diperlukan oleh kulit. Putih ajaib bertindak dengan mencerahkan kawasan celah badan yg hitam seperti ketiak, kelangkang dan seterusnya memastikan kulit anda PUTIH, LEMBUT, GEBU danWANGI seluruh badan dan ini menaikkan seri pada kulit dan memastikan anda kekal cantik dan wangi sepanjang hari. Gunakan secara konsisten untuk dapatkan kesan putih yang kekal. Kelebihan Lotion Putih Ajaib By RCW • Mengandungi kandungan vitamin E & C serta kolagen yang di perlukan kulit dan dapat memutihkan kulit dengan cepat • Kulit menjadi lebih gebu dan bersih , halus dan berseri2 • Memelihara dan melindungi kulit dari sinar UV • Membekalkan nutrisi kepada kulit kerana ianya boleh menghaluskan, mencerahkan, menyerikan dengan formula pemutihan. • Mencerahkan kulit tubuh walau diwaktu tidur. • Tidak berlendir atau berminyak. • Kuasa SPF yang telah dikaji oleh pakar mengikut kesesuai rakyat Malaysia.(Ramai tidak mengetahui produk yang mengandungi SPF yang tidak bersesuaian boleh merosakkan kulit) • Membaiki parut diatas kulit.Menyerapan yang baik dan panatas ke dalam kulit dengan sekali sapuan. • Mencegah pertumbuhan jerawat pada badan. • Merawat ruam lampin bayi . . #putihajaibbyrcw #putihajaibrcw #putihajaibmurah #putihajaib #putihajaiblotion #putihajaibbyrcwmurah #putihajaiblotionbyrcw

(@littletosweet)

2018-09-15 18:01:58

Salam semua gorgeous! Siapa pernah pakai PUTIH AJAIB BY RCW angkat tangan?! . Mengandungi collagen, vitamin E dan C dan juga perlindungan SPF 30 yang diperlukan pada kulit. . Cara nak menggunakannya senang jer, Sapu je dibahagian mana yang diperlukan. Lebih baik kalau disapu selepas mandi. . Price $20 . #putihajaiblotionrcw #putihajaibrcw #putihajaibbyrcw #putihajaibcheta #putihajaibmurah #putihajaib #putihajaiblotionbyrcw #putihajaibsingapore #putihajaibsg #putihajaiblotion

(@littletosweet)

2018-09-15 17:58:16

Salam semua gorgeous! Siapa pernah pakai PUTIH AJAIB BY RCW angkat tangan?! . Mengandungi collagen, vitamin E dan C dan juga perlindungan SPF 30 yang diperlukan pada kulit. . Cara nak menggunakannya senang jer, Sapu je dibahagian mana yang diperlukan. Lebih baik kalau disapu selepas mandi. . Price $20 . #putihajaiblotionrcw #putihajaibrcw #putihajaibbyrcw #putihajaibcheta #putihajaibmurah #putihajaib #putihajaiblotionbyrcw #putihajaibsingapore #putihajaibsg #putihajaiblotion

(@kosmetikmurah_bygem_)

2018-09-12 02:08:28

PUTIH AJAIB LOTION BY RCW READY STOCK KELEBIHAN: 💛MERAWAT KERADANGAN PADA KULIT 💛MELEMBAPKAN KULIT YANG KEKERINGAN 💛MENGEKALKAN KEANJALAN STRUKTUR KULIT . . WHATSAPP: 0189066935 @kosmetikmurah_bygem_ #putihajaiblotion #putihajaiblotionbyrcw #putihajaiblotionrcw #babymoon #sayajualmurah #kosmetikmurah #kosmetikviral #kosmetikborong #boronglagimurah #gemstorecosmetics #gemostore

(@elita_vogue)

2018-09-08 09:57:20

Throwback: Hadiah Hari Guru!!! 🎉🎊🎈🎉🎊🎈🎉🎊🎈🎉🎊🎈🎉🎊 • Jom jom pakat mai order Lotion paling best, Lotion laku keras!! Hanya RM20! RM20 shj. Normal price RM35.90 uolsss.. Lotion Putih Ajaib mmg ajaib!! "Sapu-Sapu jer Putih"... Tak percaya? Tapi benar!! Putih kekal dalam 7 hari dengan penggunaan yg konsisten. Menghilangkan parut, bekas jerawat, ruam lampin dan celah2 yg hitam WhatsApp Elita +6️⃣0️⃣1️⃣8️⃣7️⃣7️⃣7️⃣8️⃣6️⃣5️⃣0️⃣💋 • • #produkmurah #produklaris #produkputih #putihajaibbyrcw #bazaarpaknil #bazaarmalaysia #bazaarkeknis #putihcepat #putihkekal #hilangkanparut #selamat #jadicantik #jadiputih #bazaaronline #bazaarmurah #lotion #losyen #instahealth #instagood #testimoniputihajaib #testimoni #sayajual #sayajualonline #hilangkanparut #kulitbersih #kulitgebu #rozitachewan #putihajaib #putihajaibrcw #putihajaiblotion #putihajaibborong

(@elita_vogue)

2018-09-08 09:31:34

🎉🎊🎈🎉🎊🎈🎉🎊🎈🎉🎊🎈🎉🎊 • Jom jom pakat mai order Lotion paling best, Lotion laku keras!! Hanya RM20! RM20 shj. Normal price RM35.90 uolsss.. Lotion Putih Ajaib mmg ajaib!! "Sapu-Sapu jer Putih"... Tak percaya? Tapi benar!! Putih kekal dalam 7 hari dengan penggunaan yg konsisten. Menghilangkan parut, bekas jerawat, ruam lampin dan celah2 yg hitam WhatsApp Elita +6️⃣0️⃣1️⃣8️⃣7️⃣7️⃣7️⃣8️⃣6️⃣5️⃣0️⃣💋 • • #produkmurah #produklaris #produkputih #putihajaibbyrcw #bazaarpaknil #bazaarmalaysia #bazaarkeknis #putihcepat #putihkekal #hilangkanparut #selamat #jadicantik #jadiputih #bazaaronline #bazaarmurah #lotion #losyen #instahealth #instagood #testimoniputihajaib #testimoni #sayajual #sayajualonline #hilangkanparut #kulitbersih #kulitgebu #rozitachewan #putihajaib #putihajaibrcw #putihajaiblotion #putihajaibborong

(@js._flawless)

2018-09-07 23:45:54

Korang Mesti tak percaya kan .. dah lah putih kan kulit , gebu , tengok dia susah nak tanggal.. So pada yang selalu berpeluh .. jangan risau .. tak ada yang boleh halang anda untuk cuba Putih Ajaib ni .. #putihajaibbyrcw #putihajaibrcw #putihajaibmurah #putihajaib #putihajaiblotion #putihajaibbyrcwmurah #putihajaiblotionbyrcw

(@js._flawless)

2018-09-07 23:44:29

Lotion Putih Ajaib By RCW RM30 / 110ml Lotion pemutih tangan dan badan yang mengandungi Kolagen, Vitamin C dan E dan pelindungan SPF30 yang diperlukan oleh kulit. Putih ajaib bertindak dengan mencerahkan kawasan celah badan yg hitam seperti ketiak, kelangkang dan seterusnya memastikan kulit anda PUTIH, LEMBUT, GEBU danWANGI seluruh badan dan ini menaikkan seri pada kulit dan memastikan anda kekal cantik dan wangi sepanjang hari. Gunakan secara konsisten untuk dapatkan kesan putih yang kekal. Kelebihan Lotion Putih Ajaib By RCW • Mengandungi kandungan vitamin E & C serta kolagen yang di perlukan kulit dan dapat memutihkan kulit dengan cepat • Kulit menjadi lebih gebu dan bersih , halus dan berseri2 • Memelihara dan melindungi kulit dari sinar UV • Membekalkan nutrisi kepada kulit kerana ianya boleh menghaluskan, mencerahkan, menyerikan dengan formula pemutihan. • Mencerahkan kulit tubuh walau diwaktu tidur. • Tidak berlendir atau berminyak. • Kuasa SPF yang telah dikaji oleh pakar mengikut kesesuai rakyat Malaysia.(Ramai tidak mengetahui produk yang mengandungi SPF yang tidak bersesuaian boleh merosakkan kulit) • Membaiki parut diatas kulit.Menyerapan yang baik dan panatas ke dalam kulit dengan sekali sapuan. • Mencegah pertumbuhan jerawat pada badan. • Merawat ruam lampin bayi . . #putihajaibbyrcw #putihajaibrcw #putihajaibmurah #putihajaib #putihajaiblotion #putihajaibbyrcwmurah #putihajaiblotionbyrcw

(@littletosweet)

2018-09-04 18:10:23

Nak putih gebu macam Che Ta? Mari cuba Putih Ajaib by RCW . Kelebihan putih ajaib: ✔Putih dan gebukan kulit ✔Stretch mark ✔Ketiak Hitam ✔Peha Hitam ✔Tumit kaki merekah ✔Lutut siku dan buku lali hitam ✔Menghilangkan parut di badan. . Cara penggunaannya: 1. Sapukan pada kulit tangan & badan terutama bahagian ketiak, celah paha, pelipat kaki, bahagian stretch mark, selulit, parut dan tumit kaki merekah. . 2. Seeloknya setelah mandi kerana ia mudah meresap. . 3. Pada pemakaian pertama anda bole nampak kesan putih serta-merta tetapi jika diamalkan berterusan sekurangnya 7 hari, insya allah akan mendapat kesan putih, gebu dan lembut. . 4. Pada kulit yang sangat kering disarankan memakainya selepas mandi. . Net weight : 110ml Price : $20 . #putihajaibbyrcw #putihajaib #putihajaibrcw #putihajaibmurah #putihajaiblotion #putihajaiblotionbyrcw #putihajaiblotionrcw #putihajaibcheta #putihajaibsingapore #putihajaibsg

(@littletosweet)

2018-09-04 18:01:26

Nak putih gebu macam Che Ta? Mari cuba Putih Ajaib by RCW . Kelebihan putih ajaib: ✔Putih dan gebukan kulit ✔Stretch mark ✔Ketiak Hitam ✔Peha Hitam ✔Tumit kaki merekah ✔Lutut siku dan buku lali hitam ✔Menghilangkan parut di badan. . Cara penggunaannya: 1. Sapukan pada kulit tangan & badan terutama bahagian ketiak, celah paha, pelipat kaki, bahagian stretch mark, selulit, parut dan tumit kaki merekah. . 2. Seeloknya setelah mandi kerana ia mudah meresap. . 3. Pada pemakaian pertama anda bole nampak kesan putih serta-merta tetapi jika diamalkan berterusan sekurangnya 7 hari, insya allah akan mendapat kesan putih, gebu dan lembut. . 4. Pada kulit yang sangat kering disarankan memakainya selepas mandi. . Net weight : 110ml Price : $20 . #putihajaibbyrcw #putihajaib #putihajaibrcw #putihajaibmurah #putihajaiblotion #putihajaiblotionbyrcw #putihajaiblotionrcw #putihajaibcheta #putihajaibsingapore #putihajaibsg

(@byshaara)

2018-08-25 20:14:47

PUTIH AJAIB LOTION RM35 +ADD POS RM8SM / RM12SS 📲0133077217 . LOTION PUTIH AJAIB !!!! Lotion yg memberikan kesan putih serta merta !! . Bukan saja bagi kesan cantik tapi jg merawat !!! Sapa yang nak hilangkan strechmark , parut ,ketiak hitam , tumit merekah dan jgk licin dan haluskan kulit !! . #putihajaib #losyenputihajaib #putihajaiblotion #losyenputihajaiboriginal

(@js._flawless)

2018-08-31 02:44:14

Lotion Putih Ajaib By RCW Lotion pemutih tangan dan badan yang mengandungi Kolagen, Vitamin C dan E dan pelindungan SPF30 yang diperlukan oleh kulit. Putih ajaib bertindak dengan mencerahkan kawasan celah badan yg hitam seperti ketiak, kelangkang dan seterusnya memastikan kulit anda PUTIH, LEMBUT, GEBU danWANGI seluruh badan dan ini menaikkan seri pada kulit dan memastikan anda kekal cantik dan wangi sepanjang hari. Gunakan secara konsisten untuk dapatkan kesan putih yang kekal. Kelebihan Lotion Putih Ajaib By RCW • Mengandungi kandungan vitamin E & C serta kolagen yang di perlukan kulit dan dapat memutihkan kulit dengan cepat • Kulit menjadi lebih gebu dan bersih , halus dan berseri2 • Memelihara dan melindungi kulit dari sinar UV • Membekalkan nutrisi kepada kulit kerana ianya boleh menghaluskan, mencerahkan, menyerikan dengan formula pemutihan. • Mencerahkan kulit tubuh walau diwaktu tidur. • Tidak berlendir atau berminyak. • Kuasa SPF yang telah dikaji oleh pakar mengikut kesesuai rakyat Malaysia.(Ramai tidak mengetahui produk yang mengandungi SPF yang tidak bersesuaian boleh merosakkan kulit) • Membaiki parut diatas kulit.Menyerapan yang baik dan panatas ke dalam kulit dengan sekali sapuan. • Mencegah pertumbuhan jerawat pada badan. • Merawat ruam lampin bayi . . #putihajaibbyrcw #putihajaibrcw #putihajaibmurah #putihajaib #putihajaiblotion #putihajaibbyrcwmurah #putihajaiblotionbyrcw

(@kecantikantermurah)

2018-08-26 03:43:58

Putih ajaib lotion Rm35 shj #0145061571 #putihajaiblotion #putihajaibbyrcw

(@annashoppe_)

2018-04-12 03:35:04

• • • DAPATKAN KESEMUA PRODUK BY RCW YANG ORIGINAL DENGAN SIS! Pastinya ORIGINAL dari HQ tau! . Precious byRCW: RM29.90 Gorgeous byRCW: RM45 Putih Ajaib Lotion: RM35.90 Jus Goyang Rapat: RM45 Jus Qurus: RM75 . Postage: Semenanjung RM8 Sabah/Sarawak RM11 . Cash on Delivery: Seberang Jaya Permatang Pauh Bukit Mertajam Butterworth Sungai Dua Kulim . DM or Whatsapp 0175774297 to order ok? . #sayajual #sayajualbyrcw #byrcw #byrcwpenang #jusgoyangrapat #jusqurus #jusquruscheta #preciousbyrcw #gorgeousbyrcw #putihajaiblotion #codpenang #codkulim #vendorutara

(@sk_beautyempire_official)

2018-04-01 17:44:33

Che ta lotion putih ajaib rm32 shj! Order whatsapp 0199000981 . . #lotionputihajaib #lotioncheta #putihajaiblotion #chetalotionputihajaib #lotionputihajaiboriginal

(@rinasshi_beauty_product2)

2018-03-26 15:51:59

💐LOTION PUTIH AJAIB by RCW💐 . Uolls yang nak lawa comel ayu😍 Jom la try lotion PUTIH AJAIB by RCW ni. Harga mampu milik tau😉👍 Lelaki perempuan semua boleh. Jom bagi putih melepak mcm Che Ta. Parut, tanda hitam, kulit kaki merekah semua hilang. . Penyelesaian pada masalah kulit tangan dan badan untuk kesan ✔Putih ✔Lembut ✔Gebu ✔Wangi serta merta . GABUNGAN: 🌟Organik 🌟Kolagen 🌟Vitamin E 🌟Bahan yg diluluskan 🌟Halal . KESANNYA : ✔Putih serta merta ✔Pakai 7hari 7mlm Putih Kekal ✔Gebu ✔Lembut ✔Perlindungan UV ✔Haruman PRECIOUS by RCW . PEMAKAIAN: ✔Tangan ✔Badan ✔Ketiak ✔Siku ✔Lutut ✔Celah paha ✔Tumit kaki merekah ✔Strech mark ✔Mana2 tempat yg nak bagi putih . 👉HARGA : RM38 👉FREE POS SM / ADD RM6 SS 👉100% ORIGINAL 👉WHATSAPP📲 0197330691 #rcw #rcwputihajaib #rcwputihajaiblotion #rcwputihajaiblotionmurah #putihajaiblotion #putihajaiblotionrcw #putihajaiblotionrcwmurah #putihajaibbyrcw #putihajaibbyrcwmurah #byrcw #lotionputihajaibbyrcw #lotionputihajaib #lotionputihajaibrcw

(@rinasshi_beauty_product)

2018-03-26 15:24:32

💐LOTION PUTIH AJAIB by RCW💐 . Uolls yang nak lawa comel ayu😍 Jom la try lotion PUTIH AJAIB by RCW ni. Harga mampu milik tau😉👍 Lelaki perempuan semua boleh. Jom bagi putih melepak mcm Che Ta. Parut, tanda hitam, kulit kaki merekah semua hilang. . Penyelesaian pada masalah kulit tangan dan badan untuk kesan ✔Putih ✔Lembut ✔Gebu ✔Wangi serta merta . GABUNGAN: 🌟Organik 🌟Kolagen 🌟Vitamin E 🌟Bahan yg diluluskan 🌟Halal . KESANNYA : ✔Putih serta merta ✔Pakai 7hari 7mlm Putih Kekal ✔Gebu ✔Lembut ✔Perlindungan UV ✔Haruman PRECIOUS by RCW . PEMAKAIAN: ✔Tangan ✔Badan ✔Ketiak ✔Siku ✔Lutut ✔Celah paha ✔Tumit kaki merekah ✔Strech mark ✔Mana2 tempat yg nak bagi putih . 👉HARGA : RM38 👉FREE POS SM / ADD RM6 SS 👉100% ORIGINAL 👉WHATSAPP📲 0197330691 #rcw #rcwputihajaib #rcwputihajaiblotion #rcwputihajaiblotionmurah #putihajaiblotion #putihajaiblotionrcw #putihajaiblotionrcwmurah #putihajaibbyrcw #putihajaibbyrcwmurah #byrcw #lotionputihajaibbyrcw #lotionputihajaib #lotionputihajaibrcw

(@scarphie.beauty)

2018-03-20 22:24:54

PUTIH AJAIB LOTION RCW 🎉 SALE 🎉 : RM14.50/pc 📮ADD POSTAGE: RM8 SM / RM12 SS 📞Whatsapps: +6017 2042543 . Putih Ajaib ialah Lotion utk bdn & tgn yg memberikan kesan lembut & putih serta merta dgn inspirasi wangian parfume PreciousbyRCW. Diperkaya dgn Collagen Organic & Vitamin E yg mampu melembut, mencerah, merawat serta memelihara kulit tgn & bdn anda drpd pancaran sinar UV serta kekeringan kulit. Confirm putih hny dlm masa SEMINGGU! Dgn syarat, kena la rajin pakai . KELEBIHAN: . 🍀 Kesannya putih serta merta 🍀 Putih kekal 🍀 Menjdkan kulit lebih gebu 🍀 Kulit lebih lembut & licin 🍀 Mempunyai perlindungan UV 🍀 Mempunyai kelulusan KKM . KANDUNGAN: 🌻Kolagen 🌻Vitamin E 🌻Bahan Yg Diluluskan 🌻Halal . CARA PENGGUNAAN: . Boleh dipakai di tgn, bdn, ketiak, siku, lutut, celah peha @ di mana2 tmpt yg diinginkan . ✅READY STOCK ✅100% ORIGINAL ✅FAST DELIVERY ✅COD AREA: SENAWANG . #putihajaibbyrcw #putihajaib #losyenputihajaib #putihajaibrcw #putihajaiblotion #lotioncheta #losyencheta #putihajaibmurah #putihajaiblotionbyrcw #putihajaiblotionmurah #putihajaiboriginal #lotionputihajaib #jusgoyangrapat #goyangrapatcheta #jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapatmurah #jusgoyangrapatoriginal #jusgoyangrapatcheta #emmalotionmurah #queensblinkoriginal #queensblink #quuensblinkmurah #spotcleanermurah #chubbychubbyweightgain #rr4u #rr4umurah #rr4ugenius #rr4utabletgenius #rr4utabletminda #rr4uoriginal

(@scarphie.beauty)

2018-03-18 07:11:47

PUTIH AJAIB LOTION RCW 🎉 SALE 🎉 : RM14.50/pc 📮ADD POSTAGE: RM8 SM / RM12 SS 📞Whatsapps: +6017 2042543 . Putih Ajaib ialah Lotion utk bdn & tgn yg memberikan kesan lembut & putih serta merta dgn inspirasi wangian parfume PreciousbyRCW. Diperkaya dgn Collagen Organic & Vitamin E yg mampu melembut, mencerah, merawat serta memelihara kulit tgn & bdn anda drpd pancaran sinar UV serta kekeringan kulit. Confirm putih hny dlm masa SEMINGGU! Dgn syarat, kena la rajin pakai . KELEBIHAN: . 🍀 Kesannya putih serta merta 🍀 Putih kekal 🍀 Menjdkan kulit lebih gebu 🍀 Kulit lebih lembut & licin 🍀 Mempunyai perlindungan UV 🍀 Mempunyai kelulusan KKM . KANDUNGAN: 🌻Kolagen 🌻Vitamin E 🌻Bahan Yg Diluluskan 🌻Halal . CARA PENGGUNAAN: . Boleh dipakai di tgn, bdn, ketiak, siku, lutut, celah peha @ di mana2 tmpt yg diinginkan . ✅READY STOCK ✅100% ORIGINAL ✅FAST DELIVERY ✅COD AREA: SENAWANG . #putihajaibbyrcw #putihajaib #losyenputihajaib #putihajaibrcw #putihajaiblotion #lotioncheta #losyencheta #putihajaibmurah #putihajaiblotionbyrcw #putihajaiblotionmurah #putihajaiboriginal #lotionputihajaib #jusgoyangrapat #goyangrapatcheta #jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapatmurah #jusgoyangrapatoriginal #jusgoyangrapatcheta #emmalotionmurah #queensblinkoriginal #queensblink #quuensblinkmurah #spotcleanermurah #chubbychubbyweightgain #rr4u #rr4umurah #rr4ugenius #rr4utabletgenius #rr4utabletminda #rr4uoriginal

(@scarphie.beauty)

2018-03-12 19:59:38

PUTIH AJAIB LOTION RCW 🎉 SALE 🎉 : RM14.50/pc 📮ADD POSTAGE: RM8 SM / RM12 SS 📞Whatsapps: +6017 2042543 . Putih Ajaib ialah Lotion utk bdn & tgn yg memberikan kesan lembut & putih serta merta dgn inspirasi wangian parfume PreciousbyRCW. Diperkaya dgn Collagen Organic & Vitamin E yg mampu melembut, mencerah, merawat serta memelihara kulit tgn & bdn anda drpd pancaran sinar UV serta kekeringan kulit. Confirm putih hny dlm masa SEMINGGU! Dgn syarat, kena la rajin pakai . KELEBIHAN: . 🍀 Kesannya putih serta merta 🍀 Putih kekal 🍀 Menjdkan kulit lebih gebu 🍀 Kulit lebih lembut & licin 🍀 Mempunyai perlindungan UV 🍀 Mempunyai kelulusan KKM . KANDUNGAN: 🌻Kolagen 🌻Vitamin E 🌻Bahan Yg Diluluskan 🌻Halal . CARA PENGGUNAAN: . Boleh dipakai di tgn, bdn, ketiak, siku, lutut, celah peha @ di mana2 tmpt yg diinginkan . ✅READY STOCK ✅100% ORIGINAL ✅FAST DELIVERY ✅COD AREA: SENAWANG . #putihajaibbyrcw #putihajaib #losyenputihajaib #putihajaibrcw #putihajaiblotion #lotioncheta #losyencheta #putihajaibmurah #putihajaiblotionbyrcw #putihajaiblotionmurah #putihajaiboriginal #lotionputihajaib #jusgoyangrapat #goyangrapatcheta #jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapatmurah #jusgoyangrapatoriginal #jusgoyangrapatcheta #emmalotionmurah #queensblinkoriginal #queensblink #quuensblinkmurah #spotcleanermurah #chubbychubbyweightgain #rr4u #rr4umurah #rr4ugenius #rr4utabletgenius #rr4utabletminda #rr4uoriginal

(@scarphie.beauty)

2018-03-01 21:26:33

RR4U GENIUS TABLET 🎉 SALE 🎉 : RM18/bottle 📮ADD POSTAGE: RM8 SM / RM12 SS 📞Whatsapps: +6017 2042543 . KELEBIHAN: . 1. Anak bertambah rajin belajar & tak payah suruh lg 2. Keputusan peperiksaan anak mendadak naik, yg dpt 10A PT3 pun ada 3. Anak mudah bgn pg, ada yg dah tak payah kejut terus bangun sendiri 4. Anak rajin buat home work 5. Ini lg best...anak jd dengar kata, dah tak degil lagi....pelik tp benar 6. Yg bertambah rajin ke sekolah pun ada, sampaikan waktu cuti pun nk sekolah 7. Ada jg anak yg jd petah pun ada, kalau dulu pendiam & pemalu tp sekarang lebih berani bercakap sampai maknya tak lalu nak layan cakap... Semuanya atas izin Allah. . CARA PENGGUNAAN: . -Ambil 2 biji utk pg & 2 biji utk mlm -Mkn selepas sarapan & selepas mkn mlm. . ✅READY STOCK ✅100% ORIGINAL ✅FAST DELIVERY ✅COD AREA: SENAWANG . #putihajaibbyrcw #putihajaib #losyenputihajaib #putihajaibrcw #putihajaiblotion #lotioncheta #losyencheta #putihajaibmurah #putihajaiblotionbyrcw #putihajaiblotionmurah #putihajaiboriginal #lotionputihajaib #jusgoyangrapat #goyangrapatcheta #jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapatmurah #jusgoyangrapatoriginal #jusgoyangrapatcheta #emmalotionmurah #queensblinkoriginal #queensblink #quuensblinkmurah #spotcleanermurah #chubbychubbyweightgain #rr4u #rr4umurah #rr4ugenius #rr4utabletgenius #rr4utabletminda #rr4uoriginal

(@scarphie.beauty)

2018-03-01 21:25:31

QUEENS BLINK SKINCARE 🎉 SALE 🎉 : RM15/set 📮ADD POSTAGE: RM8 SM / RM12 SS 📞Whatsapps: +6017 2042543 . -Sabun Gluta Collagen -Treatment Night Cream -Day Cream -FREE Toner Advance *based on HQ! . KEBAIKAN: . Sabun Gluta Collagen -memudarkan & menghilangkan bintik hitam -mengecutkan jerawat . Treatment Night Cream -menghilangkan jerawat -melicinkan struktur kulit wajah -menganjalkan kulit & mengecilkan pori2 -berkesan dlm masa 24jam . Day Cream -mencegah ptumbuhan jerawat -mengawal rembesan minyak di muka -kulit lebih segar & berseri -pencerahan bganda -sesuai utk semua jenis kulit -melindungi dr sinar UV . Toner Advance -menanggalkan daki & kotoran di muka # -seimbangkan lebihan minyak di wajah -kecilkan pori . CARA PENGGUNAAN: -cuci muka dgn sabun gluta collagen (pg & mlm) -sapukan toner ke seluruh wajah secara membulat (pg & mlm) -sapukan day cream dgn nipis (pg) -sapukan treatment night cream dgn nipis (mlm) . ✅READY STOCK ✅100% ORIGINAL ✅FAST DELIVERY ✅COD AREA: SENAWANG . #putihajaibbyrcw #putihajaib #losyenputihajaib #putihajaibrcw #putihajaiblotion #lotioncheta #losyencheta #putihajaibmurah #putihajaiblotionbyrcw #putihajaiblotionmurah #putihajaiboriginal #lotionputihajaib #jusgoyangrapat #goyangrapatcheta #jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapatmurah #jusgoyangrapatoriginal #jusgoyangrapatcheta #emmalotionmurah #queensblinkoriginal #queensblink #quuensblinkmurah #spotcleanermurah #chubbychubbyweightgain #rr4u #rr4umurah #rr4ugenius #rr4utabletgenius #rr4utabletminda #rr4uoriginal

(@scarphie.beauty)

2018-03-01 21:24:22

PUTIH AJAIB LOTION RCW 🎉 SALE 🎉 : RM14.50/pc 📮ADD POSTAGE: RM8 SM / RM12 SS 📞Whatsapps: +6017 2042543 . Putih Ajaib ialah Lotion utk bdn & tgn yg memberikan kesan lembut & putih serta merta dgn inspirasi wangian parfume PreciousbyRCW. Diperkaya dgn Collagen Organic & Vitamin E yg mampu melembut, mencerah, merawat serta memelihara kulit tgn & bdn anda drpd pancaran sinar UV serta kekeringan kulit. Confirm putih hny dlm masa SEMINGGU! Dgn syarat, kena la rajin pakai . KELEBIHAN: . 🍀 Kesannya putih serta merta 🍀 Putih kekal 🍀 Menjdkan kulit lebih gebu 🍀 Kulit lebih lembut & licin 🍀 Mempunyai perlindungan UV 🍀 Mempunyai kelulusan KKM . KANDUNGAN: 🌻Kolagen 🌻Vitamin E 🌻Bahan Yg Diluluskan 🌻Halal . CARA PENGGUNAAN: . Boleh dipakai di tgn, bdn, ketiak, siku, lutut, celah peha @ di mana2 tmpt yg diinginkan . ✅READY STOCK ✅100% ORIGINAL ✅FAST DELIVERY ✅COD AREA: SENAWANG . #putihajaibbyrcw #putihajaib #losyenputihajaib #putihajaibrcw #putihajaiblotion #lotioncheta #losyencheta #putihajaibmurah #putihajaiblotionbyrcw #putihajaiblotionmurah #putihajaiboriginal #lotionputihajaib #jusgoyangrapat #goyangrapatcheta #jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapatmurah #jusgoyangrapatoriginal #jusgoyangrapatcheta #emmalotionmurah #queensblinkoriginal #queensblink #quuensblinkmurah #spotcleanermurah #chubbychubbyweightgain #rr4u #rr4umurah #rr4ugenius #rr4utabletgenius #rr4utabletminda #rr4uoriginal

(@scarphie.beauty)

2018-02-14 18:12:59

RR4U GENIUS TABLET 🎉 SALE 🎉 : RM18/bottle 📮ADD POSTAGE: RM8 SM / RM12 SS 📞Whatsapps: +6017 2042543 . KELEBIHAN: . 1. Anak bertambah rajin belajar & tak payah suruh lg 2. Keputusan peperiksaan anak mendadak naik, yg dpt 10A PT3 pun ada 3. Anak mudah bgn pg, ada yg dah tak payah kejut terus bangun sendiri 4. Anak rajin buat home work 5. Ini lg best...anak jd dengar kata, dah tak degil lagi....pelik tp benar 6. Yg bertambah rajin ke sekolah pun ada, sampaikan waktu cuti pun nk sekolah 7. Ada jg anak yg jd petah pun ada, kalau dulu pendiam & pemalu tp sekarang lebih berani bercakap sampai maknya tak lalu nak layan cakap... Semuanya atas izin Allah. . CARA PENGGUNAAN: . -Ambil 2 biji utk pg & 2 biji utk mlm -Mkn selepas sarapan & selepas mkn mlm. . ✅READY STOCK ✅100% ORIGINAL ✅FAST DELIVERY ✅COD AREA: SENAWANG . #putihajaibbyrcw #putihajaib #losyenputihajaib #putihajaibrcw #putihajaiblotion #lotioncheta #losyencheta #putihajaibmurah #putihajaiblotionbyrcw #putihajaiblotionmurah #putihajaiboriginal #lotionputihajaib #jusgoyangrapat #goyangrapatcheta #jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapatmurah #jusgoyangrapatoriginal #jusgoyangrapatcheta #emmalotionmurah #queensblinkoriginal #queensblink #quuensblinkmurah #spotcleanermurah #chubbychubbyweightgain #rr4u #rr4umurah #rr4ugenius #rr4utabletgenius #rr4utabletminda #rr4uoriginal

(@scarphie.beauty)

2018-02-14 18:04:43

PUTIH AJAIB LOTION RCW 🎉 SALE 🎉 : RM14.50/pc 📮ADD POSTAGE: RM8 SM / RM12 SS 📞Whatsapps: +6017 2042543 . Putih Ajaib ialah Lotion utk bdn & tgn yg memberikan kesan lembut & putih serta merta dgn inspirasi wangian parfume PreciousbyRCW. Diperkaya dgn Collagen Organic & Vitamin E yg mampu melembut, mencerah, merawat serta memelihara kulit tgn & bdn anda drpd pancaran sinar UV serta kekeringan kulit. Confirm putih hny dlm masa SEMINGGU! Dgn syarat, kena la rajin pakai . KELEBIHAN: . 🍀 Kesannya putih serta merta 🍀 Putih kekal 🍀 Menjdkan kulit lebih gebu 🍀 Kulit lebih lembut & licin 🍀 Mempunyai perlindungan UV 🍀 Mempunyai kelulusan KKM . KANDUNGAN: 🌻Kolagen 🌻Vitamin E 🌻Bahan Yg Diluluskan 🌻Halal . CARA PENGGUNAAN: . Boleh dipakai di tgn, bdn, ketiak, siku, lutut, celah peha @ di mana2 tmpt yg diinginkan . ✅READY STOCK ✅100% ORIGINAL ✅FAST DELIVERY ✅COD AREA: SENAWANG . #putihajaibbyrcw #putihajaib #losyenputihajaib #putihajaibrcw #putihajaiblotion #lotioncheta #losyencheta #putihajaibmurah #putihajaiblotionbyrcw #putihajaiblotionmurah #putihajaiboriginal #lotionputihajaib #jusgoyangrapat #goyangrapatcheta #jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapatmurah #jusgoyangrapatoriginal #jusgoyangrapatcheta #emmalotionmurah #queensblinkoriginal #queensblink #quuensblinkmurah #spotcleanermurah #chubbychubbyweightgain #rr4u #rr4umurah #rr4ugenius #rr4utabletgenius #rr4utabletminda #rr4uoriginal

(@scarphie.beauty)

2018-02-05 11:20:44

RR4U GENIUS TABLET 🎉 SALE 🎉 : RM18/bottle 📮ADD POSTAGE: RM8 SM / RM12 SS 📞Whatsapps: +6017 2042543 . KELEBIHAN: . 1. Anak bertambah rajin belajar & tak payah suruh lg 2. Keputusan peperiksaan anak mendadak naik, yg dpt 10A PT3 pun ada 3. Anak mudah bgn pg, ada yg dah tak payah kejut terus bangun sendiri 4. Anak rajin buat home work 5. Ini lg best...anak jd dengar kata, dah tak degil lagi....pelik tp benar 6. Yg bertambah rajin ke sekolah pun ada, sampaikan waktu cuti pun nk sekolah 7. Ada jg anak yg jd petah pun ada, kalau dulu pendiam & pemalu tp sekarang lebih berani bercakap sampai maknya tak lalu nak layan cakap... Semuanya atas izin Allah. . CARA PENGGUNAAN: . -Ambil 2 biji utk pg & 2 biji utk mlm -Mkn selepas sarapan & selepas mkn mlm. . ✅READY STOCK ✅100% ORIGINAL ✅FAST DELIVERY ✅COD AREA: SENAWANG . #putihajaibbyrcw #putihajaib #losyenputihajaib #putihajaibrcw #putihajaiblotion #lotioncheta #losyencheta #putihajaibmurah #putihajaiblotionbyrcw #putihajaiblotionmurah #putihajaiboriginal #lotionputihajaib #jusgoyangrapat #goyangrapatcheta #jusgoyangrapatbyrcw #jusgoyangrapatmurah #jusgoyangrapatoriginal #jusgoyangrapatcheta #emmalotionmurah #queensblinkoriginal #queensblink #quuensblinkmurah #spotcleanermurah #chubbychubbyweightgain #rr4u #rr4umurah #rr4ugenius #rr4utabletgenius #rr4utabletminda #rr4uoriginal