#voteforsato

23 posts tagged with #voteforsato

Photos and Videos about #voteforsato

(@itsatobaby)

2018-08-29 08:45:06

People won't stop talking and making jokes in my class and it's irritating me😐😅 . . . #voteforsato #thesebitchesannoying #imbouttodragabitch #iwannagohome #igotworktoday #satotheking #imstillabadbitchtho #ardyallstfu #stfu #damn #shit #fuck

(@itsatobaby)

2018-08-07 17:03:33

Gonna expose myself, never show my face on here but yup guys it's Sato here telling you to take your vitamins bitch. (Psst...SWIPE LEFT) . . . #chunli #brucelee #imabadbitch #youbitchesstaymad #satotheking #directdeposit #tellchunliiaaidwassgud #swipeleft #voteforsato #period #eatyourgreens #okbye

(@itsatobaby)

2018-08-01 08:19:10

Gotta wait till my next pay day cause I gotta pay off a phone MY PARENTS got for me (that I barely use)😐 . . . #sato #wtf #sigh #whyigottadoittho #doifeellikeit #fuckthisshit #voteforsato #ijustwantmyphone #period #istillhavemy5c #stillhavemy6 #stillhavemyandriod #butimstillabadbitch #badbitch #vibes #satotheking #hml #ugh #fml #richbitch

(@itsatobaby)

2018-07-12 15:52:44

Definitely was me yesterday when I got my cut and hair done lmao😂 . . . @mollybrazy #voteforsato #period #iwashype #af #mollybrazy #satotheking #sato #imabadbitch #freshcut

(@itsatobaby)

2018-07-06 07:03:05

Is it just me or is it funny when a parent calls you messy...gag is you be minding ya own business and they be the one talking mess about they family and coworkers right in front of you🤔 . . . #growup #voteforsato #please #bye #queennaija #queen @queennaija #iloveherbtw #ineedtomoveout #stop #dawg #satotheking #period #canqueenbemymom #istolethisoffherlive #pleasegoaway #explore #explorepage #annoyed

(@itsatobaby)

2018-07-02 08:12:32

Imma need for school to start up sooner cause life is getting boring af and if I don’t get a job soon it gonna get even more boring. . . . @saweetie #iloveher #cantstopwontstopgetguap #tenwhitetoesinthemtoryflipflops #voteforsato #okperiod #unemployed #bitchimbroke #satotheking

(@itsatobaby)

2018-06-27 08:39:35

Is it just me or when I eat something small (an apple in my case) I get even hungrier🤔 . . . #voteforsato @6ix9ine_ #runboyrun #lovehandles #thisniggalowkeyfast #satotheking #skrt #jiggly

(@itsatobaby)

2018-06-24 11:23:20

A fat ass nap would be great right about now😌 . . . #nap #naptime #bitchineedanap #voteforsato #satotheking #gottosleephoe #sucksumdickforsato

(@itsatobaby)

2018-06-19 07:22:14

And like I said I’m all by myself haven’t made a friend yet and my friends that I ard had are no where to be found . . . #explore #help #meme #voteforsato #satotheking

(@itsatobaby)

2018-06-18 08:33:44

Mood for orientation tmrw even though I’m probably not gonna make any friends . . . @theonlysato #explore #voteforsato #satotheking #beyonce

(@itsatobaby)

2018-06-09 18:35:45

Y’all gonna be mad at what I did...but I lowkey don’t care...ok highkey😂😂 . . . #explore @theonlysato #satotheking #voteforsato

(@itsatobaby)

2018-06-13 18:50:41

Me at my orientation cause I bet you imma be all alone and make no friends😂😂🤦🏾‍♂️ . . . . #explore @itsbambii #stillhavenofriends #bambiicanyoubemyfriend #wannabefriends #satotheking #period #explorepage #fml #hml #nonewfriends #illkeepthefriendsiardhave #voteforsato #alone #foreveralone

(@itsatobaby)

2018-05-27 06:19:26

First off how y’all doing👏🏾 but I love this video and the song y’all it’s all my mood for the summer. But who tryna link today I’m tryna spend some shmonies😂😂😜 . . . . Follow @theonlysato and @itsatobaby #follow #followme #nickiminaj #voteforme #voteforsato #satotheking #badbitches #youngmoney #explore

(@itsatobaby)

2018-05-11 08:44:46

Guess what whores...(y’all never fucking guess🤬) Sato is back ahhhhhh!!! But I just wanna let y’all know this my song tbh...ok byeeee☺️😘 . . . . Follow @theonlysato and @ssjsato #satotheking #voteforsato @ybnnahmir #latelywebeenonthatfuckaniggashit #followforfollow #followtrain #followme #satosoultrain #satotrain #followsato #sfs

(@itsatobaby)

2018-04-15 09:43:06

Ok y’all so I’ve been gone but it was for productive reason okurrrr! But I have 5 poems/songs done in all IM SOOOO FUCKING EXCITING...and alil proud of @theonlysato for helping...thanks daddy😊 . . . . Follow @ssjsato and @theonlysato #followus #followmefirst #followtrain #follows #cats #flowers #chill #proudmom #voteforsato #satotheking

(@itsatobaby)

2018-04-03 08:18:25

Gm y’all, I just wanted to let y’all know that y’all some bad bitches and have a good day whores!!😊 . . . . Follow @ssjsato and @theonlysato #followthem #followme #memes #meme #memesdaily #spongebob #dank #dankmemes #cool #fuck #haveagoodday #loveyou #loveyourself #loveyoubitch #voteforsato #satotheking

(@itsatobaby)

2018-04-02 13:28:35

Hey y’all, so I found my adidas pants👖 and I was happy as a bitch who just got dicked😏🍆💦. Pus I’ve been having a good ass day but how y’all feeling🤠🤡 . . . . Follow @theonlysato #followforfollow #bitch #damn #voteforsato #funnyvideos #funnymemes #funny #memes #meme #followtrain #followme #follow4follow #slap #shit #nickiminaj #beyoncé #rihanna #jayz #chrisbrown #drake #dragonballz #satothekingi

(@itsatobaby)

2018-04-01 14:56:27

So guys,... I can’t find my adidas pants (tiro 17) and I’m getting irritated cause I’ve been looking in everything fucking room in the house!!!😩 So I’m just gonna cry my mf eyes out till I can think of where I put them🤦🏾‍♂️ . . . . Follow @ssjsato and @theonlysato #followforfollow #follow4follow #followme #followtrain #follow #memes #meme #memesdaily #nickiminaj #minaj #nicki #crying #fuck #cardib #sad #satotheking #voteforsato