wanaqueen95
(@wanaqueen95)

Stories and Highlights posted by wanaqueen95

Photos and Videos posted by wanaqueen95

Tak bole sorok pipi dah πŸ˜‚ #rayaketiga

Bila lah rambut i nie nak panjang πŸ˜‚

Benda boleh gemok kenapa nak kurus πŸ™†πŸ™‹

hello sunday πŸ™†πŸ’‹

Berkemah sama sinopal anaknya bahenol bahenol bahenol πŸ˜†

Semoga mimpi indah πŸ“πŸŒΈ

Makin nampak tua ye ? πŸ˜‚ #10yearchallenge #maluapabossku

Kalau β€˜ramai’ yang tak suka dengan cara kita, kita ubah cara kita bergaul dengan orang. Ubah perangai. Jangan rasa diri betul je, sampai bila orang tak terima gitu πŸ˜‡

Keep it private but not a secret 😎 @miyy_sayang

Hilang - noridayu cover by me πŸ˜‚πŸ’–

Bila aku tak suka, aku diam. Tapi ada masa aku tertunjuk jugak melalui expression muka. Sorry kalau terasa sebab bila aku tak suka, memang aku tak suka πŸ”š

Jadilah perempuan yang baik, sebab yang cantik tu dah terlalu ramai. 🌸 #sitembam #happyness

Kadang hidup nie tak lah mengecewakan sangat πŸŒΈπŸ™Š #thenunπŸ”›

Nak maafkan orang tu memang mudah. Tapi part nak percayakan dia lagi tu lain cerita dahh πŸ™† #notfeelingwell 😷

Cara makan jaga lipstik πŸ˜‚ @nur_hanini95 #salahbuat #bismillahirrahmanirrahim

Gemok nie sejenis yang comel ke ? πŸ˜‚ okey buat muka siyes πŸ˜’

Tak dinafikan,orang yang banyak menjaga perasaan orang lain ni adalah orang yang paling terluka :)

Apebile da lama tak tangkap gambo be like πŸ˜‘ #haatepokkkπŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ˜†