wanaqueen95
(@wanaqueen95)

Photos and Videos posted by wanaqueen95

Lambatnyee tauhu bako niee πŸ˜‘ Terbako darah pulak nunggu πŸ˜ͺ

Penat gila, pretending to be okay when i am actually not.

Gambar semalam boleh post harinie kan ? Hee 😝 @cikksyafinas_ #kondangan

Kalau β€˜ramai’ yang tak suka dengan cara kita, kita ubah cara kita bergaul dengan orang. Ubah perangai. Jangan rasa diri betul je, sampai bila orang tak terima gitu πŸ˜‡

Buat salah tu memang fitrah manusia. Tapi jangan lupa. Mengaku salah pun sepatutnya jadi fitrah juga. ☝🏻

Keep it private but not a secret 😎 @miyy_sayang

she's hurt but she's strong πŸ’ͺ #nightnight

Hilang - noridayu cover by me πŸ˜‚πŸ’–

Bila aku tak suka, aku diam. Tapi ada masa aku tertunjuk jugak melalui expression muka. Sorry kalau terasa sebab bila aku tak suka, memang aku tak suka πŸ”š

Jadilah perempuan yang baik, sebab yang cantik tu dah terlalu ramai. 🌸 #sitembam #happyness

Kadang hidup nie tak lah mengecewakan sangat πŸŒΈπŸ™Š #thenunπŸ”›

Nak maafkan orang tu memang mudah. Tapi part nak percayakan dia lagi tu lain cerita dahh πŸ™† #notfeelingwell 😷

Cara makan jaga lipstik πŸ˜‚ @nur_hanini95 #salahbuat #bismillahirrahmanirrahim

Gemok nie sejenis yang comel ke ? πŸ˜‚ okey buat muka siyes πŸ˜’

My new hair πŸ˜‡ yey or nay ? πŸ˜‚

Tak dinafikan,orang yang banyak menjaga perasaan orang lain ni adalah orang yang paling terluka :)

Apebile da lama tak tangkap gambo be like πŸ˜‘ #haatepokkkπŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ˜†

Dia curang ? Hah tepokkk πŸ˜‚ @w.sf_